Dotyczy zapytania ofertowego z dnia 25 marca 2024 roku nr 2/03/2024
1. Zamawiający:
MEDICAL APARTMENTS Sp. z o.o.
ul. Obrońców Nowogrodu 2
18-414 Nowogród
NIP: 7182144931
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu cyfryzacji i automatyzacji procesów meldowania i obsługi kelnerskiej.
3. Wynik:
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe umieszczone na stronie internetowej wpłynęła następująca oferta:
• CamRys Kamil Ryska, ul. 11 Listopada 48, 18-414 Nowogród; oferta z dnia 02 kwietnia 2024 r., dostarczona za pomocą poczty elektronicznej w dniu 02 kwietnia 2024 r., o godzinie 16:09, cena netto 162.900,88 PLN. i ta oferta została wybrana do realizacji.
Nowogród 25.03.2024r.
MEDICAL APARTMENTS Sp. z o.o.
ul. Obrońców Nowogrodu 2
18-414 Nowogród
e- mail: [email protected]
ZAMAWIAJĄCY
MEDICAL APARTMENTS Sp. z o.o.
ul. Obrońców Nowogrodu 2
18-414 Nowogród
NIP: 7182144931
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Kod i nazwa CPV:
72000000-5 Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
30200000-1 Urządzenia komputerowe
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu cyfryzacji i automatyzacji procesów meldowania i obsługi kelnerskiej. System ma za zadanie ma za zadanie zwiększyć efektywność operacyjną obiektu, podnieść jakość obsługi gości oraz zminimalizować czas oczekiwania na usługi hotelowe. Zamówienie składa się z trzech części.
Część I – Oprogramowanie
Kluczowym aspektem systemu automatyzacji procesów meldowania i obsługi kelnerskiej jest integracja wszystkich modułów i komunikacja między poszczególnymi elementami systemu, który zapewnia płynny przepływ informacji i umożliwia automatyczne reagowanie na zmieniające się warunki i potrzeby użytkowników.
System będzie posiadał następujące możliwości:
Moduł automatyzacji procesu meldowania:
System będzie umożliwiać instalację i integrację z elektronicznymi zamkami w drzwiach pokoi hotelowych, zapewniając tym samym pełną kontrolę dostępu. System będzie pozwalał na zdalne programowanie kluczy- kart elektronicznych w momencie dokonywania przez gościa meldunku.
System będzie zapewniać dostęp do pokoi wyłącznie na okres zdefiniowanej rezerwacji, co zabezpiecza przed możliwością nieautoryzowanego dostępu w innym terminie oraz minimalizuje ryzyko skopiowania klucza.
System będzie umożliwiać łatwe przyznawanie dostępu dla personelu hotelowego (sprzątaczki, konserwatorzy itp.) do pokoi bez konieczności posiadania fizycznych kluczy.
System będzie posiadał funkcję szybkiego dostępu do pokoi w przypadkach awaryjnych, takich jak np. pożar czy zasłabnięcie gościa hotelowego.
Moduł automatyzacji obsługi kelnerskiej:
Moduł będzie umożliwiać łatwe zarządzanie menu, w tym dodawanie, edycję i usuwanie pozycji menu, jak również aktualizację informacji o dostępności poszczególnych dań w czasie rzeczywistym.
System będzie oferować funkcję, która umożliwi gościom samodzielne składanie zamówień za pomocą robota autonomicznego.
System będzie zawierał moduł z ekranem dotykowym umieszczonym na kuchni, na którym będą wyświetlane zamówienia w czasie rzeczywistym, umożliwi to szybkie wprowadzanie i realizację zamówień.
Cześć II – Sprzęt komputerowy
Wraz z opracowaniem i wdrożeniem oprogramowania opisanego w części I, Wykonawca dostarczy niezbędny sprzęt w postaci serwera wraz z osprzętem oraz sprzęt pozwalający na uruchomienie systemu cyfryzacji i automatyzacji procesów meldowania, obsługi kelnerskiej.
Lista sprzętu:
– elektroniczne zamki do pokoi hotelowych – 67 sztuk,
– rozwiązania do elektronicznej obsługi restauracji:
Tablet- 3 sztuk
Komputer kuchenny – 1 sztuk
– robot autonomiczny do obsługi gości – 1 sztuka
Sprzęt powinien spełniać minimalne wymogi techniczne, zgodnie z poniższym zestawieniem.
SERWER | Procesor: (3.4 GHz – 4.8 GHz, 4 rdzenie/ 8 wątków, 8 MB cache, 65 W) Pamięć RAM: 16 GB (1 x 16 GB, DDR4, UDIMM, 3200 MHz, ECC) Maks. Ilość pamięci: 128 GB Dysk: 480 GB (SSD Read Intensive, SATA 6 Gb/s, 2.5″ in 3.5″, Hot-Plug) Kontroler: PERC H355 (Sprzętowy) Maks. Ilość dysków: 8 x 3.5″ (Hot-Plug) Karta sieci LAN: Broadcom® 5720 (Zintegrowana, 1 Gb/s) Zdalne zarządzanie: iDRAC9 Basic Ramka zabezpieczająca: Standard Bezel Sloty PCle / M.2: 4 x PCIe Złącza – panel przedni: 1 x USB-A 3.0 Złącza – panel tylny: 5 x USB-A 2.0 1 x USB-A 3.0 2 x RJ-45 (LAN) 1 x RJ-45 (iDRAC) 1 x RS-232 Zasilacz: 2 x 600 W (Hot-Plug) |
UPS | Moc całkowita (chwilowa): 2200VA Moc stała: 1600W Napięcie wejściowe: 170-270VAC Napięcie wyjściowe: 230VAC±1% w trybie akumulatorowym: 216-245VAC w trybie sieciowym z AVR Napięcie akumulatora: 12VDC Napięcie ładowania (sieć): 13,8V±0,5V Maks. Prąd ładowania: 20A Sprawność: ponad 92% Częstotliwość: 50/60Hz+-1Hz Przebieg napięcia: Sinusoidalny Zabezpieczenia pełne: Przeciążeniowe, przed przeładowaniem i rozładowaniem Temperatura pracy: 0-40°C |
Akumulator do UPS | Maksymalny prąd ładowania: 60 A Napięcie odbiornika: 12 V Napięcie ładowania buforowego (25°C): 13,5 VDC – 13,8 VDC Napięcie ładowania cyklicznego (25°C): 14,1 VDC – 14,4 VDC Pojemność (25°C) 1h (9,6V): 120 Ah Pojemność (25°C) 1h (10,2V): 141 Ah Pojemność akumulatora: 220 Ah Rezystencja wewnętrzna (25°C): 2,7 mΩ Samorozładowanie (25°C) 12msc: 64% pojemności nominalnej Samorozładowanie (25°C) 3msc: 91% pojemności nominalnej Samorozładowanie (25°C) 6msc: 82% pojemności nominalnej Maksymalny prąd rozładowania: 1400 A |
Nazwa | Wymagane parametry techniczne |
Tablet – 3 sztuki | Min. 10 cali Procesor ARM lub kompatybilny 4 GB RAM Min 64 GB ROM |
Nazwa | Wymagane parametry techniczne |
Komputer kuchenny – 1 sztuka | Dotykowy ekran o przekątnej minimum 40” Procesor x64/x86 Minimum 8GB RAM Minimum 128 GB ROM Złacza min 4 x USB, HDMI, LAN 10/100/1000, WiFi Komputer kuchenny musi posiadać w zestawie regulowany uchwyt VESA oraz możliwość montażu na takim uchwycie Zamawiający dopuszcza w specyfikacji zestaw urządzeń tj. Ekran dotykowy z zamontowanym z tyłu obudowy ekranu komputerem |
Nazwa | Wymagane parametry techniczne |
Zamek do drzwi – 67 sztuk | Zamki do montażu na istniejących drzwiach do pokoi z dostęp poprzez karte zbliżeniową. Zamki muszą pracować na zasilaniu bateryjnym W zestawie z zamkami:
200 kart dostępu |
Nazwa | Wymagane parametry techniczne |
Robot autonomiczny – 1 sztuka | – radar lidar – czujniki VSLAM – autonomiczne podwozie – przewidywanie przeszkód – zdalne sterowwanie – pojemność min. 40 kg – czas pracy na baterii minimum 14h |
Oferta powinna zawierać wszelkie koszty związane z dostawą i instalacją sprzętu oraz opracowaniem i wdrożeniem oprogramowania.
Wszystkie nazwy własne użyte w zapytaniu należy traktować jako przykładowe i można zastosować rozwiązania równoważne (nie mogą mieć niższych parametrów niż wskazane w zapytaniu).
Po wdrożeniu systemu cyfryzacji i automatyzacji procesów meldowania i obsługi kelnerskiej, Wykonawca przeszkoli personel Zamawiającego z zakresu zwiększenia bezpieczeństwa cyfrowego. Szkolenie dla około 10 osób, w siedzibie Zamawiającego.
Oferta powinna być ważna nie krócej niż 90 dni od daty złożenia.
Termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż 11 miesięcy.
Kryteria oceny oferty wraz z określeniem wag punktowych/ procentowych przypisanych do każdego z kryteriów:
Zamawiający zastosuje następujące kryteria wyboru:
– Cena netto – 100%
Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie kryterium oceny oferty:
Wybór Oferenta dokonany zostanie na podstawie największej ilości uzyskanych punktów zgodnie z następującą metodologią:
Przez kryterium „Cena netto” Zamawiający rozumie określoną przez Oferenta cenę całkowitą netto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Ocena w ramach kryterium „Cena netto” (K) będzie obliczana na podstawie następującego wzoru:
K = (Cn/Co) x 100
gdzie:
Cn – najniższa zaproponowana cena netto
Co – cena netto zaproponowana w badanej ofercie
K – liczba punktów przyznana danej ofercie
Wartości punktowe zostaną podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenie zostanie dokonane zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami matematycznymi.
Termin składania ofert
1. Oferty stanowiące odpowiedź na zapytanie należy składać pisemnie, tj. osobiście lub drogą pocztową na adres: MEDICAL APARTMENTS Sp. z o.o. ul. Obrońców Nowogrodu 2, 18-414 Nowogród:, lub przesłać e-mailem na adres: [email protected]
2. Ostateczny termin składania ofert upływa dnia: 03.04.2024 r., o godzinie 815.
3. W przypadku ofert, które będą dostarczane drogą pocztową liczy się data wpływu oferty do biura Zamawiającego na adres: MEDICAL APARTMENTS Sp. z o.o. ul. Obrońców Nowogrodu 2, 18-414 Nowogród.
4. Oferta powinna być sporządzona w jednym egzemplarzu na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego i zgodna z opisem przedmiotu zamówienia.
5. Oferta i załączniki powinny być podpisane i opieczętowane przez osobę upoważnioną do reprezentacji Oferenta zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Oferenta albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną, przy czym pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
6. Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
7. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na niniejsze zapytanie ofertowe.
Informacja na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych:
W postępowaniu ofertowym nie mogą brać udziału podmioty powiązane osobowo bądź kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Wnioskodawcą lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Wnioskodawcy lub osobami wykonującymi w imieniu Wnioskodawcy czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Informacja na temat wymagań dla oferentów
Oferent zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia, iż prowadzi działalność gospodarczą bądź posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie dostaw bądź usług objętych zapytaniem ofertowym oraz posiada faktyczną zdolność do wykonania zamówienia w tym między innymi dysponuje prawami, potencjałem technicznym i osobowym koniecznym do wykonania tego zamówienia.
Dodatkowe informacje i wymagania zamawiającego
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych lub wariantowych.
Po rozstrzygnięciu postępowania jego wyniki zostaną upublicznione.
Po dokonaniu wyboru oferty Zamawiający poinformuje Oferenta, którego ofertę wybrano o terminie podpisania umowy/złożenia zamówienia.
Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
Zamawiający może odstąpić lub unieważnić postępowanie w każdej chwili bez podania przyczyny.
Warunki istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia.
1. Udzielenia zamówienia wymaga podpisania umowy pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą.
2. Nie przewiduje się możliwości wydłużenia terminu realizacji umowy.
Dane osoby upoważnionej do kontaktów w sprawie zamówienia
Edyta Gajewska Zapert, telefon: 693 920 880, [email protected]
Załącznik nr 1: Formularz oferty
Formularz oferty do pobrania